kanelbullens dag

jag kände direkt doften när jag vaknade imorse att det är kanelbullens dag,
mamma var såklart i full rulle att baka
kanske ska man passa på att äta några st eftersom jag på måndag ska börja skriva matdagbok.
då måste jag skriva varenda liten sak jag äter, jobbigt! då ska ni få se min nyttiga (?) kost.

gårkvällen
lyckat :) det blev först pizza på american,
sen hem till jonas lägenhet på stan, där det blev singstar och annat roligt :)
efter det tog jag en liten promenad i kylan med Olle, trevligt.
bilder från kvällen kommer sen, jag hade nämligen ingen kamera med mig,
så jag lägger in bilderna så fort jag fått dom av de andra.

idag
jag ska träffa käre malin för att se på innebandy idag, alba herrarna.
till kvällen kanske det blir att åka iväg till gävle för att se på bio med några "gamla" kompisar,
vi brukar inte alls ses så ofta nuförtiden, det är ju så lätt att glida ifrån varandra när man går olika program osv. vilken bio det blir har jag ingen aning om, det får vi se!

vi hörs.

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0