orättvis förlust

nyss kommit hem från match, det blev en förlust med 7-2 vilket var långt ifrån rättvist.
men så är det, när man har 1000 chanser men missar nästan alla så kan man inte vinna.
vi måste bli lite mer målkåta för att kunna vinna.
jag var lite målkåt idag och gjorde mig en kasse, "bakifrån" dessutom.


och matdagboken den rullar på den, här ska ni få se för idag;

08.00 Frukost: vaniljfil med fruktmysli, en mjukmacka med ost, 1 glas mjölk

11.45 Lunch: prinskorvar och potatismos, morötter, 1 glas vatten, 2 hårdmackor

12.40 Fika: kladdkaka med grädde, 1 kopp varm choklad

16.30 Middag: köttbullar med makaroner, ketchup och parmesanost. 2 glas mjölk.

18.30 En snickers


22.45 Två mjukmackor med ägg, några chokladbitar.


JAG HAR BESTÄMT MIG.
jag ska bli lika duktig som jag var förra vintern,
då jag ställde klockan på 6 för att ta en morgonpromenad, hade en eller två träningar om dagen + att jag gymmade den tiden jag fick över.
jag saknar detta beroende eftersom jag älskar att träna, så nu är det dags igen,
jag känner hur motivationen kommer fram mer och mer!!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0