smart?

det är tur att man är smart.. (not)
- pappa, vad är en meander för något?
- det var väl folk som levde förr i tiden? 

okej, tänkte jag, och skrev upp det i mina papper. man måste ju lita på sin gamla kloka fader? men efter en stund kom jag på att det inte kunde stämma, eftersom det var geografi jag höll på med. det var visst en flod som slingrade sig fram, och det pappa menade var egentligen neandrar, eftersom han hade hört fel på m och n där. SÅ DET KAN GÅ! haha.

nu är middagen färdig; nudlar med wokat, kanske godaste maten? om man bortser från tacos då förstås.


Pernilla

Kommentarer
Postat av: jocke

haha men pillan, man undrar ju om du inte är blond egentligen? ;)

2008-10-15 @ 16:55:22
Postat av: Hannah

satan, nu blev jag allt sugen på wokat! ;D

2008-10-16 @ 12:14:34
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: maria

AHAHAHHA:D

2008-10-16 @ 13:34:43
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0