stockholm!

det har varit en bra dag i stockholm, om man bortser från vädret.
fast i stockholm var det ingen snöstorm som det var här hemma hörde jag :)
vi åkte härifrån storvik kl 6 imorse, var framme i stockholm tidigt.
vi åt lunchbuffé på en kinarestaurang, efter det gick vi lite på stan,
fikade på wayne´s, gick på stan, åt middag på kungshallen.
sen åkte vi hem med ordentlig värk i fötterna.
när jag kom hem hade pappa målat en av mina väggar lila, thanks.
nu ska jag bara måla något eget snyggt på den väggen så är det klart.

nu är jag sjukt trött men kanske åker in till sandviken på fest ändå,
eller om jag myser framför en film med mamma, pappa & dylon :)

pictures
 johan på tåget
 jag
 
dave stewart, kanske världens skönaste röst?

   
köpte bl.a. detta idag.


Pernilla

Kommentarer
Postat av: Elin

du är så söt och jag saknar dig!

2008-11-01 @ 13:18:53
URL: http://eelliinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är du som ät söt, och jag saknar dig också! :) <3

2008-11-01 @ 14:32:26
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0