till er anonyma;

jag har fått en massa jävla kommentarer angående inlägget jag skrev om anorexi & bulimi.
jag tror många missförstod mig och trodde att jag menade att det var fel att vara smal?
varför skulle det vara fel? har jag någonsin nämnt att man har anorexi för att man är smal?
någon klagar på att jag är smal, och ja det är jag, men har jag sagt att det är fel??
det är inte fel att vara smal, men jag tycker det är fel att modeller är överdrivet smala, har ofta anorexi och DET tycker jag är fel eftersom många vill se ut som dom för att de är modeller, och därifrån kommer ofta sjukdomarna ifrån. så det är vad jag försökte få fram, att modellerna ska vara normalviktiga och inte underviktiga eftersom det är modeller man ser i media varje dag.
anonym kommenterade att jag har gått modevisning, och jag ska dessutom göra det till jul igen. jaha, och vad har det med saken att göra? då visade jag och ska visa kläder, och inte min kropp? dessutom är jag normalviktig och inte väger under 55 kg ska jag säga dig.
ni klagade på att jag hade en smal modell som header? ja det har jag, men jag tog den inte för att det var en smal modell med anorexi, utan för att det var en snygg bild (observera bilden, inte tjejen) som fyllde ut själva headern, men så fort jag får tid så ska jag ändra den eftersom någon klagar på att jag har dubbelmoral. är ni nöjda och förstår budskapet med mitt inlägg om anorexi/bulimi, eller vill ni fortsätta klaga på mina åsikter?
förresten, vågar ni inte stå för era egna åsikter eftersom ni är anonyma?


Kommentarer
Postat av: löbba

äre ett skämt? är det så många här som har no life. pillan, go girl!

2008-10-23 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0