kärlek <3

24 augusti 2006 - 6 oktober 2008
för lite mer än 2 år sedan träffade jag en underbar kille
vi hade alltid roligt och skrattade tillsammans
så många minnen och mysiga stunder
aldrig ett stort bråk under hela förhållandet
bara lite upp & nedgångar, något tjafs.
almost completely perfect.
 
för lite mer än 2 veckor sedan gjorde jag slut
anledningen var att jag tappat mina känslor.
han visade inte att han tyckte om mig,
han tog mig förgivet och blev för bekväm i det hela,
han trodde att jag alltid skulle finnas vid hans sida.


jag började träffa en ny kille direkt
och det kändes verkligen rätt,
.. men ändå inte.

nu, efter allt du sagt & gjort har jag insett dina känslor, och även mina.
som du sa; "man inser aldrig vad man har,
 förrän man inte längre har det kvar
".
efter du spelade låtarna beat heart & varje litet steg för mig.
när du berättade att jag verkligen var ditt allt,
när du sa att du ville leva livet ut med mig,
så inser jag att det ska vara vi.
och våra framtidsplaner som vi hade? dom finns kvar.

ett tips till alla som har en partner;

ta vara på varandra, ta inte varandra för givet.
det spelar ingen roll om ni varit tillsammans i 1 månad, 1 år eller 5 år.
visa eran kärlek för varandra.

   1 årsdag.
 våran 2 årsdag firade vi på cypern.

johan?
te quiero.



Pernilla


Kommentarer
Postat av: löbba

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!! :D

2008-10-23 @ 11:05:33
Postat av: Anonym

naw vad gulligt!!!!!

2008-10-23 @ 11:22:33
Postat av: johan

älskar dig pernilla! <3

2008-10-23 @ 12:48:29
Postat av: kapetanakis

blev så rörd nu gumman,du har rätt man ska ta vara på det man har! så glad för din skull pillan :)

2008-10-23 @ 12:55:56
Postat av: malin,

jag visste att det skulle bli ni igen, man blev så chockad när du gjorde slut med han.. ni är juså söta ihop;)

2008-10-23 @ 13:12:53
Postat av: Hannah

åhh, pernilla! =) jag kom och tänka på när du, jag och rebecka var på donken och du berättade för oss hur du träffade johan. det ska vara ni, så är det bara =) lycka till! =)

2008-10-23 @ 14:17:16
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: janina

Det var väldigt fint. Är glad för eran skull

2008-10-23 @ 15:17:02
URL: http://ianina.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK ALLA GOBITAR :) <3

2008-10-23 @ 16:30:06
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/
Postat av: Jag håller mig alltid anonym!

Egentligen så känner jag inte dig alls, det enda gemensamma är att vi går i samma skola. Och av en ren slump så hamnade jag på din blogg.



Av någon anledning så blev jag nästan lite rörd av inlägget. Jag förstår verkligen hur det kändes för Johan när du gjorde slut, och som han själv säger det, att man inte förstår vad man har förrän man förlorar det.



Jag hoppas verkligen att det kommer funka nu för er i framtiden! Och alla förhållanden har sina svackor, det är bara att försöka att klara sig förbi dem. Det är de som är konsten till att ha ett långt förhållande.



2008-10-23 @ 19:37:22
Postat av: Anonym

glad för din skull vännen :) <3

2008-10-23 @ 23:35:29
URL: http://mariamariia.blogg.se/
Postat av: Anonym

glad för din skull vännen :)<33

2008-10-23 @ 23:35:48
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0