sunshine?

godmorgon kära vänner!
man vaknade av ett sms "upp och hoppa, solen skiner inte!"
YES, tänkte jag, solen skiner! så jag kastar mig ur sängen,
tittar ut, kollar på sms;et igen och ser att det står "solen skiner inte"
vilken jävla besvikelse. men det är sånt man får ta ibland.

idag? ska åka till skolan om cirkus 50 minuter, slutar vid 1,
kanske går och käkar någonting gott på stan,
hem och plugga. vi har ett sjukt stort geografiprov på fredag.
min motivation till att plugga kom tillbaka igår när vi fick vår studieplan från ettan.
5 MVG och 3 VG. sjukt nöjd, först funderade jag på om jag fått någon annans betyg?!

men kanske dags att jag börjar fixa ordning mig och klä på mig nu,
ha en bra dag!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0