måndag

yes, höstlovet närmar sig med stormsteg, bara 9 skoldagar & 3 prov left. mervellieux.

nu är det dags att packa lite grann för imorgon åker jag iväg till hudiksvall på rikskonferens.
två stycken från elevrådet blev nämligen utvalda till att åka iväg på det och bo på hotell.
känns inte så jättetaggat att åka dit och sitta och lyssna, diskutera & argumentera om dagens elevinflytande?
vet inte hur jag gör om jag lämnar platsen till någon som verkligen vill och jag istället stannar hemma? då skulle jag göra någon annan själ lycklig, och samtidigt göra min själ lycklig , haha.

today;
jag ska träffa anna
jag ska träna innebandy
jag ska träffa olle


hörru österbergskan, stämningen är inte fullt på topp när du inte är i skolan,
tänkte bara säga det så du får lite dåligt samvete och kommer imorgon! ;)




Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0