24 septemer - 2 years & 1 month

solen skiner ute, men jag måste sitta inne hela dagen för att plugga.
tragiskt. men jag är inte bitter för det inte, det ska ni veta!!! ;D

jag kan ju roa er med en liten rolig historia:
Pojken kom hem efter att han hade haft sex för första gången.
Pappan som ville ställa upp för sin son sa:
- Om det är något du vill fråga om så ska jag försöka svara så gott jag kan.
Pojken - Nja, jag vet inte.
Så pappa hämtade två öl och sa:
-Kom och sätt dig ner så kan vi prata, jag har ju varit med lite längre än dig,
så fråga vad du vill ska jag försöka svara.
Pojken - Hur länge har man ont i stjärten?

och en bild på mig och min kära hund
 

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0