lite av mitt liv!

som man har hört flera gånger
"men pernilla, hur hinner du med och orkar allt? jag förstår inte, du måste ha jättestressigt".
ja hörrni, stressigt vet jag inte om det är rätta ordet, men mycket kanske är rätta ordet.

mina veckor ser i princip ut såhär:
måndag - 2 innebandyträningar
tisdag - gym, innebandyträning och fotbollsträning
onsdag - när jag för en gångs skull är ledig från träning så måste jag oftast göra läxor
torsdag - 2 innebandyträningar och fotbollsträning
fredag - äntligen HELG

.. det är bara träningarna det, sedan har jag skola som ska skötas, hund som ska tas hand om,
kompisar och en pojkvän som ska underhållas ;D BUT I LOVE IT!! :) mycket skare ´va.


IDAG iallafall, så var jag i skolan och hade 2 tråkiga lektioner och efter det gick jag & anna hem till michelle och tittade på hennes lägenhet och fikade & pratade skit som vanligt ;) men det var inte lång stund alls eftersom jag skulle till jernavllen för att träna innebandy, och den slutade 16.30, jag hade inte samling till match förns 17.45 så sofia n var snäll och satt med mig och väntade eftersom det inte var någon idé att åka hem till storvik!
fotbollsmatchen var sjukt kul & bra idag, vi vann :) nog hade vi kunnat vinna med större marginal om jag hade satt alla mina tusen chanser jag hade, synd man inte kan skjuta. men det är ju ändå vinsten som räknas. när jag kom hem så fick jag kebabpizza, wondeerful.
nä, nu blir det för långt om jag fortsätter att skriva, så god natt!

jag försöker ladda upp bilder men det går inte,
så idag blir det ingen men ingen är bitter för det inte ;)
förresten, jag är ganska förvånad över det höga besökarantalet, det bara stiger och stiger! great :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta blondinbella livet juuu;)

2008-09-25 @ 23:35:22
URL: http://mariamariia.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men fyyyy fan! ;)

2008-09-25 @ 23:39:36
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0