29 september

då var det måndag och skola igen, hade nån lektion sen åt vi pizza på viking, göttans.
idag ska ha jättetråkigt, jag plugga som aldrig förr.
jag har; engelskaprov, engelska inlämning, engelska uppsats, latinprov, svenskainlämning, matematikprov & franskaläxa den här veckan..
(det är meningen att ni ska tycka synd om mig nu!) 
det är till och med så att jag måste hoppa över min träning ikväll.
men har man valt att gå sam så får man skylla sig själv.
iofs så kommer man få ett bra arbete i framtiden så det är det värt.


    
en härlig höstbild på älsklingarna!
och en bild på mig & nallebjörnen.

 
dagens outfit
och eftersom jag har fått förfrågan att säga var kläderna är ifrån,
så kan jag skriva det for you babes :)
randig t-shirt: gina tricot
tjockstickad tröja: zara
stövlar: skopunkten
skinnjacka: en skinnjacke-affär i stockholm



Pernilla

Kommentarer
Postat av: Elin

buhu, ingen pernilla på träningen idag ;(

2008-09-29 @ 18:31:26
URL: http://eelliinnn.blogg.se/
Postat av: s

pillis din sötis :)

2008-09-29 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0