innebandy!

jag tänkte på en sak idag på träningen.
vad sjukt att man springer efter en boll och ska träffa den i mål,
tycker ni inte? men att det är bra & roligt, det är en annan sak :D

min skönhet kom äntligen idag, och jag rekommenderar den verkligen,
hur skön klubba som helst! och snygg förstås.  (bilden)
och vet ni? nu ska jag aldrig mer tjata om min saknade gamla klubba som är heltrasig.
.. även fast jag aldrig kommer att glömma den. det är så med mig,
jag blir verkligen fast i vissa saker och jag vill aldrig göra mig av med dom då.
jag kommer ihåg från när jag var liten, jag hade ett par skor som jag vägrade slänga,
dom var trasiga och slitna. en dag när jag kom hem hade mamma & pappa slängt bort dom,
jag blev så ledsen att vi var tvugna att åka till soptippen och ta upp dom igen,
eftersom jag strejkade mot allt. jag pratade inte, jag åt inte, jag gick inte till skolan osv. haha.
jag var inte lätt att uppfostras inte.



Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0