whooot?

idag fick jag världens pik av min lärare, hon trodde att jag var kristen! (????)
JAG? KRISTEN? okej, jag är konfirmerad men det gjorde jag faktiskt bara för presenterna,
och för att vi fick fika i kyrkan varje torsdag.
men att jag såg kristen ut hade jag inte den blekaste om.
aja, gillar henne ändå eftersom man får mvg av henne.
men lite sjönk hon på "lärare top 5" lär jag då säga!
haha skoja, jag har ingen sån lista, ni tror väl att jag är helt störd nu.


hörrni? kolla länge i mitten av den här figuren, kan ni se vilken den liknar då?
jag kom och tänka på den här bilden när jag fick höra att jag var kristen,
ojdå nu har ni redan fått en ledtråd. lycka till förresten.
pris till er som listar ut det: un beso!




 Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

jesus?;P

2008-09-29 @ 17:54:26
Postat av: fittsimpa

farsan har en sån där, man ska stirra på den och sedan titta på någonting vitt, ett A4 förslagsvis. om jag minns rätt :P

2008-09-30 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0