090425

Man kan ju undra om jag har blivit helt jävla korkad & senil? Igår tog jag ut bankomatkortet från plånboken, tänkte "nu tar jag ur det här och ska hålla i det, utan att tappa bort det, tills jag har tagit ut pengar" (skulle nämligen upp på minuten och ta ut pengar då), och när vi skulle åka var det borta... (Ingen blev förvånad) Både jag, mamma och pappa letade i en halvtimme. Till sist tömde vi min papperskorg. Gissa vad som ligger där? Jojuste. Mitt bankomatkort.

Aja.. Underbart väder idag ser jag!! Ska nämligen bli 20+ också! Jag väntar bara på att Johan ska orka upp från sängen och sen ska vi ta vara på dagen, sola, ta en långpromenad med hunden min och till kvällningen grilla :) Ha en fin dag! Puss.

Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0