090429

Hej alla söta. Haft en fin dag idag. Skrev prov imorse och det gick superbra, älskar känslan när man gjort ett bra prov! Det blev pizza på jensas med grabbarna på lunchrasten, och efter skolan blev det en sväng på stan med amanda och en glass i solen! Den började ju trots att det var fult väder imorse, att titta fram på eftermiddagen. När jag kom hem såg jag att min balklänning har kommit!!! Jag beställde ju en klänning specialsydd med exakt mina mått så den sitter som ett smeck! Jättefin var den. Bal-bilen är fixad också så nu väntar vi bara tills den 5 juni då den efterlängtade balen är :) Nu är det dags att sova! Ska upp tidigt imorgon för en morgonpromenad och sen körlektion. Imorgonkväll blir det fest! Vi hörs! Puss.

Bild: min gulliga vän lisa & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0