dagens..

DAGENS KLÄDSEL: mjuk-kläder än så länge.
DAGENS DUSCH: alldeles nyss.
DAGENS FRISYR: just nu förjävligt, men ska fixa det snart.
DAGENS HÄNDELSE: körlektion, lunch på viking med älskling.
DAGENS PLANER: utgång ikväll!!
DAGENS VILL HA: sol. sommar.
DAGENS SAKNAD: vart tog solen vägen?
DAGENS DUMMASTE: ingen.
DAGENS FINASTE: älsklingsjohan.
DAGENS KÖP: hårband, lunch och ett par byxor.
DAGENS MAT: lunch: pasta med kyckling i curry, middag: kött & potatisgratäng.
DAGENS GODIS: en liten chokladbit.
DAGENS HUMÖR: pigg, även fast jag var uppe vid 7 imorse.
DAGENS SJUKA: sjuk? jag? aldrig.
DAGENS KOMPLIMANG: mamma tjatar som vanligt om hur fin jag är utan smink.
DAGENS KÄRLEK: älsklingen och min hund som är så söt.
DAGENS LYCKA: påsk.
DAGENS AVSLUTANDE: bilderna här under. det är min hund dylon, och sen marias hund, romeo. lätt sötaste påskhundarna, man smälter ju!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha tror jag ska testa det där på romeo jag med

2009-04-09 @ 16:43:36
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0