Första april!!

JAG ÄLSKAR FÖRSTA APRIL, det är så kul att luras!!
Jag trivs som fisken i vattnet på den här dagen.

Sms till Rasmus & Simon: "Hej, jag blev påkörd av tåget imorse så jag kommer inte till skolan idag för jag ligger på sjukhus, kan du hälsa det till Bosse?"
Sms till älskling & Amanda: "VET DU? Jag sitter på bussen bredvid Björn Gustafsson, det var helt fullt på bussen så jag satte mig bredvid han. Han gav mig en puss och frågade om jag ville gå på dejt med honom!!!"
Samtal till älskling: Jag ramlade nyss.. Det gick hål i hela byxorna..

Det kommer mer, det kommer mer!! Dagen är lång. Dock tänker jag nog inte göra en fuling som jag gjorde förra året; jag ställde mig öga mot öga med älsklingen och sa att jag gjorde slut. Han gick på det. Hahahah. Det var kul. Men dumt. Förlåt ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

tack, det ska jag honey! :) Går du i skolan imorn lr så man hinner säga hejdå?

2009-04-01 @ 16:32:28
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: johan

jag gick inte på det? =p

2009-04-01 @ 18:37:00
Postat av: Pernilla

johan; förra året? DET GJORDE DU VISSTE. SLUTA LJUG.

2009-04-01 @ 21:52:23
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0