thailandbilder

Hej pa er dar hemma! Vi ar fortfarande kvar pa Koh Lanta men imorgonbitti gar baten tillbaka till Phuket, vart har vi inte bestamt an utan vi far se imorgon. Vi trivs verkligen har pa Koh lanta sa vi har stannat har i hela 5 dagar nu. Vi har aven traffat pa Mathilda, Frida och Denise har pa Koh Lanta, roligt att traffa pa dem, ar valdigt avundsjuk att dom har 9 veckor kvar har!
Jag har nyss gjort en tatuering, dock inte en riktig, bara en henna. Jag ar sugen att gora en riktig men jag ville se hur det blev forst sa jag gjorde en test. Ett kinatecken som star for power, jag gjorde den pa armen. Riktigt fin faktiskt, kanske blir en riktig sen! Nu ska jag och Johan snart ga och ata middag pa en svensk resturang som heter Bajen. Vi bokade bord till 19.00 for da ska dom visa Michael Jacksons this is it. Blir trevligt.
Ha det sa bra sa hors vi, har kommer nagra bilder fran de senaste dagarna.








pa denna mysiga strand var vi pa julaftonskvallen


nar vi lag pa stranden kom det helt plotsligt en elfant forbi!
gissa om jag blev glad, alskar elefanter!

 

Kommentarer
Postat av: lisa i sverige

jävla lyllos.

jag fattar inte att ni är där när man kollar på bilderna.

hoppas allt är bäst och att det löste sig med pengarna på kontot. ha det bra hörni!



gott nytt år!

puss och kram

olle hälsar!

2009-12-30 @ 21:27:08
URL: http://leysa.blogg.se/
Postat av: krister och diana

gott nytt år från oss här hemma i 16-gradig kyla.

2009-12-31 @ 10:52:31
Postat av: hannasblogg

fyfan vad nice!!! :)

2010-01-19 @ 18:50:42
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0