Railey beach

Hej! Imorse tog vi baten over till railey beach, jattefin strand och kristallklart vatten! Vi bokade aven bungalow i Railey fran 22:a till 25:e, vi kommer alltsa att fira jul dar. Det var valdigt mysiga bungalows till skillnad fran de vi bor i nu! Vi bokade aven en heldag med snorkling - pa julafton!! Sa det blir nog en harlig julafton. Som ni redan vet sa har ju jag tappat bort min mobil har i Thailand, och idag nar vi skulle ga till en restaurang tog vi med oss vara vaskor, och pa vagen dit sa tappade jag nastan allt jag hade i vaskan, men markte ingenting! Sa efter vi hade atit lunch skulle vi ga och lagga oss pa stranden igen, men da markte vi att nyckeln till varan bungalow och min klocka var borta sa vi gick tillbaka samma vag och helt plotsligt kom 2 svenska killar fram och sa att vi hade tappat varan kamera! javla tur att de hittade den.. Vi hade ju inte ens markt att den ramlat ur. Sen gick vi vidare och letade efter nyckeln och klockan och da var det 2 australienare som hade hittat det!! Det var en himla tur att de hittade pa allt och att de gav tillbaka det, speciellt kameran. Jaja, hadanefter har vi bestamt att Johan ska ta hand om alla vardesaker eftersom jag ar sa slarvig. Drulleforsakring ar bra for mig. Lagger upp nagon bild nu, det tar verkligen jattelang tid att lagga upp sa det blir bara nagon bild. Ha det bra :)




Kommentarer
Postat av: christina gustavsson

Du har då en himla tur du,bra att ni bestämt att Johan ska ta hand om värdesakerna era! säger som jag brukar det är tur att arselet sitter fast annars skulle du tappa bort det oxå.massor av kramar till er.

2009-12-20 @ 17:05:18
Postat av: Sophia

du är ett sånt jäkla klantarsel pillan! haha. det är inte många som klarar av att tappa så mycket på så kort tid! haha! PUSSS!

2009-12-20 @ 17:27:37
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0