090222




Hej. Vaknade upp imorse och mådde piss. Illamående, huvudvärk & magont, det kunde knappt bli värre. Men efter någon timme mådde jag bättre och var uppe på benen igen. Körde in till Sandviken där jag & mamma solade. Gud vad mycket fräknar jag fick! Jag som alltid har hatat fräknar förr börjar faktiskt gilla dom mer och mer. Förresten.. Jag övningskörde ju till Sandviken, och när jag skulle backa ut från parkeringen råkade jag backa på en bil... Hahah, förlåt till dig som ägde den. Det blev ju ingen skada så det var lugnt! Jag tog en lång promenad i snöstormen (ja, eller det snöade i alla fall) när jag kom hem. Halkade gjorde jag också! Nu har jag suttit här och vart sjukt duktig, har pluggat naturkunskap, great. Dock är jag inte klar med det där jävla arbetet än men det går ju i alla fall framåt. Ikväll kommer min älskling, och jag tänkte att jag skulle avsluta det här inlägget snyggt nu, med en hälsning till honom; JAG ÄLSKAR DIG! Puss.

Kommentarer
Postat av: höbba!

hahahaha bakis? ;)

duvet att man inte ska köra då va?

vilket kan vara orsaken till att du körde in i en bil..... ? ;D hahaha

2009-02-23 @ 21:17:51
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0