Cancer.

Hej. Nu sitter jag här och dricker thé och skriver om leukemi för det är ett inlämningsarbete i NK B. Det är sjukt intressant måste jag säga, allt som har med cancer att göra överhuvudtaget är intressant. Framförallt hemskt och faktiskt oförståerligt. Cancer är inte bara 1 sjukdom utan ungefär 200 olika sjukdomar. Det som är så hemskt är att det bara kan komma närsomhelst, tänk vad många egentligen som dör i det. Det är ungefär 50 000 människor om året som får veta att de har cancer och ungefär hälften dör, hälften blir botade. Jag har väldigt dåligt samvete nu för att jag solade solarium idag, så nu kan man säga att jag ökade min chans att få hudcancer ett snäpp. Men det är ju lätt att vara efterklok, som jag brukar säga.

Ojdå, nu ser jag att klockan är börjar ticka mot midnatt och jag måste lägga mig, för imorgonbitti ska jag ut och pimpla, frysa, grilla korv och dricka varm choklad med flickorna! Kommer nog bli en jättemysig dag :) Fast.. Det är ju fredag den 13 så det kan hända att man ramlar i vattnet, i pimpelhålet eller nåt. På tal om fredag den 13 så har den filmen premiär på bio imorgon så jag & Johan ska åka in och se den i helgen :)
 Sov gott! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0