Lördagskväll + filmtips!

Hej allesammans! Ikväll ska jag träffa mina kära vänner Julia & Maria för melodifestivalen, film & massa godis. Det kommer nog bli jättemysigt. Man vet aldrig vart kvällen slutar, kanske drar vi iväg på någon fest. Vi får väl se vad vi känner för sen! Bjuder på 2 bilder på hunden min & mig + ett filmtips innan jag åker. Puss.







FILMTIPS
Jag & Johan såg en jättefin film igårkväll. "Love in Manhattan", det är en gripande och romantisk hyllning till livet och förälskelsen. Handling: Griffin får beskedet att han snart kommer dö i cancer, men vägrar att låta tiden rinna ut på ett sjukhus. Han bestämmer sig för att ta livet i egna händer och börjar studera. På universitet möter han den lite mystiska men attraktiva Phoenix och kastar sig ut i en spontan flirt. Phoenix misstänker att Griffin är sjuk och försöker tygla sina känslor. Men att motstå hans charm är lättare sagt än gjort. De njuter av varje minut i varandras sällskap och mer förälskade än någonsin fångar de dagen tillsammans på Manhattan. Här är en trailer;




Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: lisa :)

ahw gulligt!*

2009-02-07 @ 18:11:37
Postat av: Evelina

SV; i know :) snyggt hår du har föresten :)

2009-02-07 @ 19:10:45
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: amanda

älskar den filmen!!

2009-02-08 @ 13:58:45
Postat av: katja

va söt , och jätte gullig hund !

2009-02-08 @ 20:17:03
URL: http://kattja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0