Söndag

Hej! Idag övningskörde jag till Hofors och hem igen. Det var första gången jag gav mig ut på stora vägar med höga hastigheter och det gick finfint. Förutom att vi var nära att krocka. Och förutom att jag backade in i en snödriva. Annars så. Haha.
Har nyss ätit en supergod kycklingsallad. Brukar i vanliga fall inte gilla sallader, jag tycker att sallad är mat för kaniner. Men det var mammas hemmagjorda med kyckling, ost, pasta, majs, mozzarella, tomat, sallad, ägg osv. En salig blandning må ni tro. 
Nej hörrni, nu måste jag väl ta tag i pluggningen. Har prov både imorgon och på tisdag, engelska & matematikprov. Hatar jävla ekvationssystem. Matte B kan gå och dränka sig, man kommer ändå aldrig ha någon nytta av den. Aja, jag ska i alla fall ha MVG på båda. Puss.

En gammal goding.
Golden touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0