Gårkvällen

Hej. Gårkvällen blev sisådär. Stundtals bra kan man säga. Vi köpte godis på hemmakväll och gick sedan hem till Maria och tittade på melodifestivalen. Det var mysigt. Men jag tyckte att melodifestivalen inte var någon höjdare direkt. Efter ett tag åkte jag & Julia till Simon i Norrsätra där det var några killar fastklistrade framför tv-spel. Vi drack lite och spelade sedan bandy inomhus. Många tunnlar gjorde man också, alldeles för många ;) Kvällen avslutades hos Johan med filmen Bolt. Den handlar om en hund som är en TV-stjärna. En dag hamnar han av misstag i en flyttkartong så han skeppas från sin filmstudio i Hollywood och allt blir en stor förvirrelse för honom, de superkrafter han tror att han har, har han inte i det riktiga livet. En bra film och hunden är urgullig. Tyvärr somnade jag de sista minutrarna av filmen men den var i stort sett bra. Aja, nu ska jag egentligen iväg för att spela match men min arm hoppade precis ur led så jag kan ikke vara med. Måste dessutom plugga för jag har matematikprov på tisdag. Puss. 

Bild:  Maria, Hannah, Josefine, Rebecka & jag.

Kommentarer
Postat av: Hannie

Det där måste vi göra om någon gång! :)

2009-02-08 @ 15:35:07
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

häftig bild

2009-02-08 @ 18:13:39
Postat av: marrr

gör de du ;)<3

2009-02-08 @ 18:39:01
Postat av: josefine

riktigt bra kväll :) håller med hannie att det lär upprepas :) (y)

2009-02-10 @ 17:39:04
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0