Onsdag

Hej! Dagarna rullar på som vanligt och det är fullt upp all the time, men de senaste dagarna har jag skitit i de där vanliga dagsrutinerna som träning osv.  Jag har föredragit att ligga hemma och bara tatt det lugnt istället. Man behöver faktiskt en paus från allt ibland! Det är man värd och det ska man unna sig. Jag pluggar en hel del till körkortet nu också för jag fyller ju faktiskt 18 om ungefär sisådär 47 dagar och då vill man gärna ha körkort tidigt eftersom det underlättar nå enormt. Speciellt för mig som bor i en sånhär bondhåla som jag gör. Men nejdå jag ska inte klaga. Nej hörrni, nu ska jag nog ta mig ett varmt bad med massvis med skum i & tända ljus.. Parfait.
Porte-toi bien ensemble!


Kommentarer
Postat av: elsa arvidsson

hej vad fin blogg du har kommentera gärna på min blogg elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty ha en bra dag hej då.



//Elsa <3

2009-01-22 @ 17:34:22
URL: http://elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty
Postat av: sanna

oo de lät riktigt gott, min stil också :P blir att åka o se vad som finns i affären men kan mkt väl bli det jag får med mig hem :)

2009-01-23 @ 12:48:41
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0