Tidsfördriv

ÄRLIGHET:
Den äldsta du hånglat med?
21
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? en
Vad tycker du om kärlek? kärlek är underbart.
När kramade du någon sist? idag.
Saknar du någon speciell person? ja.
Har du svårt för att bli kär? ja, väldigt svårt.
När kysste/hånglade du med någon sist? today.
Ångrar du det? nej.
När fick du senast en komplimang? idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? nej.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? nej.
Hånglat med nån riktigt ful? nej, varför skulle jag det?
Hånglat med fler än 50 pers? haha, nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej.
Gjort något riktigt dumt? ja, haha.
Gjort något du verkligen ångrar? ja.
Varit nykter på nyårsafton? ja, när man var liten drack man ju inte direkt.
Åkt ambulans? nej, men jag skulle vilja pröva någon gång i livet.
Gjort nått olagligt? ja, haha.
Fått din mamma att gråta? ja.
Slagit ner någon? nej. eller jo, på låtsas alltså.
Skämts över dina föräldrar? ja. dom kan nog komma med hemska kommentarer ibland, haha.
Skämts över dig själv? nej, faktiskt inte.
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart. man säger det inte om man inte menar det.

Tar du droger? absolut inte.
Dricker du? ja, ibland.
Vilka kläder sover du i? inga alls.
Vad hatar du verkligen? ingenting faktiskt. inte vad jag kommer på nu i alla fall.
Varit kär? ja.
Är du ensam nu? nej.
Vill du gifta dig? självklart.
Vill du ha barn? ja, tvillingar helst.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
johan.
Såg dig gråta? jag vet inte? gråter inte så ofta.
Fick dig att gråta? vet inte.
Du delade en cigg med? jag röker inte.
Du gick på bio med? johan. vi gick på benjamin button.
Skällde på dig? mamma idag, eftersom jag handlat ännu mer kläder..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
ohnej.
Kramat någon?  ja.
Pussat någon? ja.
Köpt någonting? ja.
Sjungit? ja.
Saknat någon? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0