min dag på jobbet

idag hände lite pi nsamma saker på jobbet må ni tro. tänkte faktiskt ta och berätta för er.  

1. jag & anna stod och pratade innanför en dörr som går igen automatiskt, en gubbe kommer och frågar efter knäckebröd. medan han gör det så trycker anna på en knapp så att dörren inte ska gå igen, men istället trycker hon på fel knapp så dörren går ner mitt framför ögonen på gubben. bra gjort anna.

2. anna, jennifer & jag stod och packade upp läsk. en gubbe kommer och frågar oss efter skinkan, vi säger att han bara ska vända sig om så ser han den, då säger han att han är synskadad och ser ingenting... pinsamt.

3. sist men inte minst så tappade jag en glasburk med marmelad så golvet blev fullt av marmelad. en liten kille i 7 årsåldern ser det och frågar "varför gjorde du sådär? det var väl dumt?" mitt svar blev "jo, jag kände helt enkelt för det"

Kommentarer
Postat av: heddvig

Tror du på jobb i höst eller.............fast fortsätt leeeee

2009-07-28 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0