Världens konstigaste dröm?!?

Tänkte ta och berätta min sjukt konstiga mardröm som jag hade inatt. Det blir en lång historia men ha tålamod.

Det hela började med att jag hade hamnat i koncentrationsläger någonstans tillsammans med många andra människor, bland annat min vän Lisa. Och gissa vilka som var ledarna för det hela? JO, det var ju mina arbetskollegor på konsum! Snacka om arbetsskada att jag drömmer om konsum varje natt... I alla fall.. När vi var där på lägret så fick vi sätta på oss sånadär stora zigenarkjolar och ingen fattade att vi så småningom skulle bli dödade förutom jag och Lisa. Vi bestämde oss för att vi skulle smita ut genom ett fönster som var ungefär 10 cm stort, haha. Men jag struntade i Lisa och smet själv istället, jag vet inte varför? Jag var tvungen att ta av mig den stora kjolen så jag sprang naken därifrån. Jag sprang, sprang och sprang.. Till slut kom jag fram till en konsum-affär där jag sprang in och frågade om jag fick låna telefonen för att ringa efter taxi. Men helt plötsligt så kommer alla mina arbetskollegor för de hade fått reda på att jag hade smitit, jag bestämmer mig för att gömma mig någonstans. Gissa vart jag gömmer mig? I EN FISKBULLE-BURK. HAHAHA. Vet inte hur jag fick plats. Haha. Hur som helst så klarade jag mig undan eftersom jag låg där inne i flera timmar. Till slut gick jag ut, gick in i ett litet rum. Där ligger mamma och sover, jag väcker henne och det första hon säger är "åh nej, klarade du dig från koncentrationslägret? jag som hade hoppats på att du skulle dö" SJUK DRÖM VA? Jag vaknade upp helt klibbig av svett. Aja. Det var allt för sen ringde väckarklockan och jag begav mig till konsum för att berätta för alla vad jag drömt! Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så sjuka saker man drömmer ibland ;D jag har drömt mycket bland annat att jag blev en utomjording när jag vann 1000000 på lotto. Hahhaa

2009-07-11 @ 20:51:09
Postat av: Anonym

jag drömde en gång att jag blev transvestit:O

2009-07-11 @ 21:54:31
Postat av: Elin

haha men lilla gumman :D

2009-07-12 @ 09:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0