Midsommar 2009

Min midsommar i år har varit väldigt lugn men mysig. Jag har varit med johans familj + min hund ute i deras stuga med skratt, god mat, femkamp, midsommarstång, jordgubbar osv. Idag tittade även solen fram en stund, dock blev det inget bad. Hade tänkt åka till hammarby nu ikväll för att dansa lite men jag äter penicillin och mår inte sådär jättebra. Det blev film med johan och mina kära föräldrar istället, jätterolig film förresten, "mall cop" se den vettja. Nej nu är det läggdags, lägger först ut någon bild från gårdagen. GOD NATT





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söt hund och kul bilder :)

2009-06-21 @ 16:16:01
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0