090306

Hej! Ska snart iväg till skolan, har suttit här och varit rastlös hur länge som helst nu. Har städat rummet i brist på annat. Gick upp vid halv 8 och gick en promenad före frukost i ungefär 1 timme. Skönt var det. Dagen i skolan börjar med en geografiredovisning om boskapsuppfödning, vi har jävligt oseriös power-point! Haha. Kommer nog bli kul ;) Sen har vi bara religion, idrott och sen är det helg! Till kvällen har jag både distriktslagsträning i innebandy & fotbollsmatch. Dock är det samma tid så jag måste prioritera innebandyn. Och sen är det hem och baka för hela slanten, har nämligen ett fikakalas för lite familj & släkt imorgon! Aja, nu ska jag åka! Vi hörs. Puss!

Bild: 60/70 fest förra sommaren. Jag vill ha sommaaaaaar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0