090319

JAG ÄR HELT SLUT!! Jag var snäll och gick med min vän Mathias från Storvik till Hammarby för han kom inte hem på något sätt eftersom det inte är lätt att ta sig ut dit. Ja, han bor mitt ute i skogen.. Och sen när vi väl hade kommit fram, så var det bara för mig att vända tillbaks till Storvik. Jag har nu sammanlagt gått 1.5 mil!!! Ni kan tänka er hur skönt det är att sitta ner nu, det är en befrielse må ni tro :D Ni får ha det fint mina vänner för nu ska jag dricka oboy och sätta mig ute i solen :) Puss.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej tjejen! såg att du gjort en spraytan .. gjorde du det i sandviken ? hitta de på blocket.. tänkte höra om du tyckte det var bra? o hur länge de höll i sig på dig :) kram sandra autio

2009-03-20 @ 08:45:53
URL: http://sandraaautio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0