090321

Hola. Träningen idag gick bra, jag som är så dålig på att komma ihåg saker och ting hade glömt bort att vi skulle på träningscup till Kungsör. Så jag fick reda på att vi ska dit imorgon bitti tillsammans med distriktslags-killarna. Vi kommer att spela en match mot Uppland och en mot Västmanland, det är träningsmatcher inför SM. Så eftersom vi åker tidigt imorgon bitti blir det inte riktigt som planerat ikväll, jag är tyvärr tvungen att stanna hemma från festen.. Tråkigt, men jag hoppas att alla som ska dit kommer få det kanonkul! Istället ska jag till älsklingen min för att ha lite mys och se på Robinson 2009 :) Ha en fin fredagskväll allesammans. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0