090329

Hallådär! Gårkvällen var kanon. Vi började hemma hos Mikaela där vi flickor tillsammans fixade oss och beställde hem pizza. Vi tog taxi ner till lobby där det var mycket trevligt folk. Kvällen slutade på McDonalds med en himla värk i fötterna må ni tro, men dom mår som dom förtjänar helt enkelt. Idag mår jag fint eftersom det inte blev så mycket vin för mig, det var roligt ändå! Det knäpptes många kort under kvällen men hinner tyvärr inte lägga in dom just för jag ska iväg för att se på fotbollsmatch och sen har jag träning i Gävle, så till kvällningen när jag är hemma lägger jag in alla bilder. Ha en bra dag! Puss.

Kommentarer
Postat av: josefine

tack för en trevlig kväll, Pernilla! :)

2009-03-29 @ 13:23:42
URL: http://josefinita.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad tror du blir sommarens hetaste plagg/färg?=)

2009-03-29 @ 14:51:44
URL: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0