0930307

Hej! Jag vet inte varför, men jag är hur pigg som helst. Men det är ju klart, det är ju helg då man får sova.. Då kan jag ju såklart inte sova. Hursomhelst, det är lite fikakalas för mig idag, det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar tills jag blir 18. Älsklingen & jag bakade mockarutor inatt, eller rättare sagt så fick jag göra allt skitgöra och han fick göra det roliga: ha på strösslet/kokosflingorna! Dom blev i alla fall jättegoda. Han ligger här bredvid mig och snarkar, har faktiskt funderat på att slänga en hink vatten på honom, förstå vad kul!! Det har jag förresten gjort på en kompis förr så hon skulle vakna, och det slutade med att hon inte pratade med mig på ett bra tag. Haha. Aja, tror jag ska göra en frukost nu. Frukost på sängen till älsklingen kanske :) Ha en bra dag! Lägger förhoppningsvis in lite bilder ikväll. Puss.

Såhär glad är jag över att jag fyller 18!

Kommentarer
Postat av: Julia

JA! inte fasiken är vi normala iallafall? :)

2009-03-07 @ 11:48:40
URL: http://julialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0