Bilder från min 18-års fest

Som tur var, så var det andra som knäppte kort under kvällen.
Här kommer bilder från Lisas kamera;


Folk.


Sanna, Lisa & Elin.


Maria & Elin.


Josefine, Simone & Anna.


Haha av massa goungar fick jag den där väskan som det står "I love shopping" på, och i den var det massa saker. Tydligen tycker dom att jag börjar bli väldigt gammal, i den var det: antirynk-kräm, läsglasögon, en skiva med vikingarna, tant-tidningar, garn & blommiga foppatofflor och två par mamma-trosor som ni ser på bilden här under. Haha ni är så söta, tack så mycket! ;b Andra presenter jag fick var massa, massa blombuketter, presentkort på kicks & belissima, lotter, chokladask och flera flaskor vin & sprit. Tack så hemskt mycket!! :)


Här är då mamma-trosorna som man får världens fetaste röv av. Vad tycks? ;)


Folk.


Sofia & Skorpan.


Alexander & jag.




Tobias.


Folk.


Julia & Julia.


Lisa, Amanda & Amanda.


Elin & Maria.



Sandra, Lisa & Ida.


TACK FÖR EN SJUKT ROLIG KVÄLL MINA VÄNNER :)

Kommentarer
Postat av: John Edvard Larsson

Tack själv :)

2009-03-15 @ 21:37:45
URL: http://johnlarsson.blogg.se/
Postat av: sofia

helt okej :)

2009-03-15 @ 23:31:14
URL: http://lillfjun.blogg.se/
Postat av: elin persson

tack själv :)

ps. haha snygga bilder. ;)

2009-03-16 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0