090302

Hej. Idag tog älsklingen & jag en runda till Valbo. Jag köpte mig en underbart snygg väska, blommig och fin. Det var kärlek vid första ögonkastet må ni tro! Köpte dessutom en snygg kjol med hög midja och sned dragkejda, lite läcker sådär. Också lite sånt där rassel blev som vanligt inhandlat också, örhängen och så. Om jag haft en kamera skulle jag visa er men tyvärr så har jag inte det för tillfället, tur man fyller år snart. Kanske man får en kamera då? :) Har ingen mobil med kamera nu heller, jag går liksom inte riktigt ihop med tekniska saker.. Eller så är jag den slarvigaste människan på denna jord? Har nämligen tappat den ett X antal gånger, så nu är den ganska förstörd.. Och inte går det på garantin heller. Menmen, nog med bullshit nu. Ska gå och mysa med gobiten som just nu sitter och sjunger "en gaffel kort, en gaffel kort, när vi skulle duka hade vi en gaffel kort" Hahah, fråga mig inte varför. Söt är han i alla fall. Puss!

Bilder: Stockholm 2008. Made by Johan.

Kommentarer
Postat av: Malin- hockeyfruga

hihi du får skaffa "drulleförsäkring", den täcker till och med sånna olyckor som vi är två om att lyckas med! ;D

2009-03-02 @ 23:39:15
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0