090516

Hej! Det blev en myskväll med tacos & talang med älskligen igår och ikväll är det eurovision som gäller! Jag hejar såklart på Norge, ja.. För det gör jag. Sverige kan komma tvåa, bara för att, liksom. Jag har nyss varit ute med hunden på en långpromenad, han pep som en liten kyckling imorse så man var ju tvungen att pallra sig upp.. Sen när jag väl kom ut med han och han har fått kissat några gånger, ja då lägger han sig ner på backen och vill absolut inte fortsätta gå. Jag drog i kopplet men han vägrade ställa sig upp så han gled efter backen.. Hahah. Men jag gav honom en godis och då fick han en jävla spurt må ni tro. Nej nu ska jag fixa ordning en riktig hotellfrukost till mig & älsklingen. Puss!

Mina sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0