090526

Hej! Igår hade jag en mysig dag i Stockholm tillsammans med tjejerna. Massor av shopping, glass i solen, mat på kinarestaurang och jordgubbskastning på hötorget (!) Bilder kommer så fort jag fått de av de andra!
Just nu sitter jag och pluggar lite islam hos älsklingen. Lyssna på det här: "koranen säger att en man får gifta sig med fyra kvinnor, men man måste behandla alla fyra rättvist och älska dem lika mycket" WHATTTTT? haha stört ju.

Förresten så färgade jag håret i morse, nu är jag kolsvart i skallen. Det stod brun på förpackningen men så blev ikke resultatet. Så nu jag har gjort 2 inpackningar och tvättat håret ungefär 10 gånger så att färgen ska försvinna, men det ser inte så ljust ut (HAHA.)
Nej hörrni, nu ska jag springa ut med hunden och sedan ska jag och johan förbereda oss... FÖR GISSA VAD? Vi ska på anställningsintervju imorgon, vi har ju sökt jobb i Norge i sommar!!! KUL! Bara hålla tummarna på att jag inte gör bort mig, jag har ju aldrig varit på en sån så lite nervös är man ju. PUSS.

Här är i alla fall 1 bild från gårdagen, fler kommer sen som sagt.

Kommentarer
Postat av: din klyftiga kompis ;)

haha pernilla du är så grymt klyftig ;)

2009-05-26 @ 21:27:13
Postat av: Anonym

vart söker man norgejobb någonstans:) eller vart hittar man dom.

2009-05-26 @ 21:43:09
Postat av: malin :)

lycka till gumman :)

2009-05-27 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0