090531

Igår var en trevlig kväll hos Anders, han fyllde ju 18 år så vi firade honom + Julia som ju fyllde för några dagar sen! Grattis återigen och tack för en trevlig kväll! :) Det bjöds där på smörgåstårta och till efterrätt marängschwiss! :) De flesta som var 18 gick sedan ut på krogen men för mig blev det istället att åka ut till stugan med älsklingen, där vi har varit hela dagen idag, ute i solen från 10 till 5, gissa om det bränns lite nu? Vi tog dessutom första doppet i sjön för i år!! Också grillade vi kyckling själva för första gången vilket faktiskt blev väldigt lyckat! Idag är det ju mors dag också, jag var snäll och köpte en väldigt fin tårta till min mor :) Nu ska jag göra en läxa men först bjuder jag på lite bilder från gårkvällen;









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0