Fredag 092711

Igår togs den där svin-sprutan och för mig som är så spruträdd gick det väl inte så bra, jag var tvungen att ligga kvar på sjukhuset efteråt. Jag blev helt yr och konstig, jag bara väntade på att jag skulle börja gå baklänges! Mot kvällningen spelade & sjöng Mats, min systers sambo, på konserthuset i Gävle så vi åkte dit och kikade, lät riktigt bra! Efter det blev det middag på mingel & bar.

Idag är jag ledig från skolan, har bara mentorstid kvart i 3 men fram tills dess så ska jag och johan ner på stan för att bowla och äta lunch, har jag bestämt. Han sover fortfarande men jag ska väcka honom nu. Funderar faktiskt på att väcka honom genom att kasta vatten på honom... Ja, det får bli så, det blir en perfekt start på dagen & helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Mats

Helt rätt! kallt vatten ;P du får gärna skicka över lite bilder och filmer till mig sedan :)

2009-11-27 @ 16:11:47
Postat av: Pernilla

absolut det ska jag göra :)

2009-11-27 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0