Ikea-shopping

Har nyss kommit hem från en shoppingrunda med mor. Jag köpte en stoor tavla från ikea som jag fastnade för direkt! Fick också med mig lite småsaker till rummet; kuddar, ljus osv, har även beställt en väggtext & en blomma till väggen, så nu börjar det bli lite tjusigare här med nya tapeter och allt :) Jag har börjat älska inredning, kanske man ska satsa på att gå någon inredningsutb. efter gymnasiet tro? Nej nu måste jag ta tag i pluggandet för kl 22 är det efterlängtade paradise hotel ;)

Tavlan jag köpte från ikea!!

Kommentarer
Postat av: Mats

Fick ni till internet där hemma?

2009-11-18 @ 22:46:39
Postat av: Pernilla

yes jag ringde till telias kundtjänst och fick hjälp! man var tvungen att ansluta till någonting och skriva någon kod ;P

2009-11-19 @ 13:22:49
Postat av: Mats

Mäh, jag gjorde ju så. Måste ha grejat med fel kod då. Aja, huvudsaken ni fick till det :)

2009-11-19 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0