Paranormal activity

En bra & läskig film, en aning seg i början och slutet var kasst. Men annars var den bra, helt klart sevärd! NU är det godnatt!! Ska upp och jobba imorn, och vet ni? Det bjuds på kaffe & rulltårsbakelse på konsum imorgon, kom och smaka vettja! Efter jobbet bär det av till Julia på halloweenfest, KUL! :)

Förresten.. Som ni märkte var jag jävligt irriterad i förra inlägget men vet ni egentligen vad det berodde på? Jag hade inte ätit någonting sedan lunch och jag kan säga att jag inte är rolig att handskas med om jag inte ätit på några timmar. Haha! Sängen är faktiskt rätt skön ändå, sorry för att jag brusade upp så jävligt mamma! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0