Vila i frid, morbror..

Cancer. Kan inte beskriva hur förjävligt mycket jag hatar den där sjukdomen. Inatt dog min morbror efter ett tags lidande. Vill inte ens förstå det själv. Han blev bara 53 år gammal.  Det var svårt att se honom ligga där. Död. Jag hade bestämt mig för att inte träffa honom för att jag ville minnas honom hur han var som frisk. Men inatt när han hade dött ville jag se honom en sista gång. Cancern hade förändrat honom så mycket, kände knappt igen honom. Jag önskar att all cancer kunde gå att bota. 
Hoppas du får det bra. Vila i frid.


Kommentarer
Postat av: mallan

finns här om du behöver prata, de vet du :)

2009-10-15 @ 13:47:06
Postat av: Sophia

tänker på dig vännen! :(

hoppas du mår bra trots omständigheterna!

2009-10-15 @ 20:59:13
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0