åh vilket dåligt samvete jag har nu

när jag hoppade av bussen idag så hoppade det av 2 killar samtidigt;

- hörru ursäkta! min kompis här tycker att du är snygg och vill ha ditt nummer
- eh, jaha? så din kompis vågar inte fråga själv om mitt nummer?
jag såg hur generad killen som ville ha numret blev, så jag sa "självklart"

och VET NI?
JAG KUNDE INTE LÅTA BLI, jag gav honom inte mitt nummer
- jag gav honom numret till dissadlinjen.... men jag har aldrig
förr gett dissad-numret till någon, så jag kände att det var dags nu!

Kommentarer
Postat av: sandy

HAHA helt rätt pillan ;D

2010-02-11 @ 18:23:16
URL: http://swinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha typiskt dig och kunna göra nå sånt =D

2010-02-11 @ 18:46:46
Postat av: Sophia

HAHAHA, så jävla bra ;D

2010-02-12 @ 03:01:02
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: en av killarna

:o(

2010-02-12 @ 06:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0