Det spökar fanimej här.

Nu börjar det faktiskt bli lite läskigt här, det har hänt 2 läskiga saker de 2 senaste dagarna;

1: Igår var jag inne på mitt rum, min hund låg vid dörren. Helt plötsligt så kollade jag mot dörren och såg hur handtaget drogs nedåt och dörren skjöts inåt så att min hund blev tvungen att gå därifrån. Jag trodde ju såklart att det var mamma eller pappa som ville in och säga något, men så märkte jag att ingen kom in. Jag gick ut och frågade, men då satt de i köket och ingen hade ens varit i närheten av min dörr. KONSTIGT.

2: Jag är just nu ensam hemma och det är mörkt, jag sitter här i sängen, lyssnar på lite musik och äter vindruvor. Så helt plötsligt hörde jag en telefon som började låta, så jag sprang till köket och letade. Där låg min gamla telefon, som är TRASIG! Frågan är hur den kan börja låta om den är trasig och avstängd? Dessutom var det hansons låt "MMMbop" som spelades. LÄSKIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0