Great!

Det känns så himla skönt för jag har garanterat jobb på konsum efter studenten! Pratade med chefen idag och jag ska även få åka på en spel-utbildning. Frågan är hur det ska gå med mig och spel - jag fattar ju inte ens hur man spelar lotto?!! Eller jo, jag spelade faktiskt på lotto för nån vecka sen, och vet ni? jag fick 6 rätt!!!! Jag blev heeelt överlycklig och trodde att jag hade blivit miljonär, men ikke då.. Jag hade 3 vanliga rätt och 3 tilläggsnummer, och tydligen fick man inte räkna med de där 3 tilläggsnumrena. Då fick jag inte ett öre, rävspel är allt jag har att säga.

Nej nu är det dags för ett varmt bad och sen plugga, har tyskaprov imörabitti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen vad skönt för dig att veta att du har jobb=)

2010-02-09 @ 20:15:52
Postat av: Sophia

skönt med jobb då ;)



och du, tycker du dedär jag handlat nu var mycket eller? haha, vänta du bara min sköna! jag ska visa vad jag verkligen går för sen! ;)

2010-02-10 @ 03:02:57
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0