Balklänning beställd.

Idag har jag beställt en balklänning inför studentbalen! Det här året fick det bli en mörklila, ungefär samma modell som jag hade förra året. Skräddarsydd blir den också så det blir fint det. Berättade jag förresten att jag sydde upp en klänning till studenten när jag var i Thailand? Den blev sjukt snygg och jag blev riktigt nöjd. Skönt att ha sånt där klart och slippa stressa dagarna innan och panik-köpa en klänning.

Den här dagen har verkligen känts som om det var en söndag, den har varit olidligt seg. Jag har varit hemma och pluggat hela tiden förutom en liten paus när jag gick ut med hunden. Om två timmar slutar världens bästa kille jobbet så då ska vi hem till honom för att se på film & äta tacos. Jag slutar nog aldrig älska tacos...

Jag slutar aldrig älska den här killen heller.


Kommentarer
Postat av: johan

älskar dig med bejbi :)

2010-01-16 @ 11:09:05
Postat av: hampus

jag älskar baywatch shortsen!

2010-02-06 @ 13:12:18
Postat av: johan

det gör jag med ;)

2010-02-06 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0