Dags för förändring

Nu har jag suttit och planerat mina dagar framöver. Det är dags att komma igång med träningen nu, när man slutat med både innebandy & fotboll är det svårt att motivera sig själv att träna. Men nu ska jag börja simma på badhuset och jag och syrran ska antingen börja dansa i Falun eller så ska vi köra pass (yoga, dans, core & spinning) på badhuset. Man märker verkligen vilken skillnad det är alltså, man blir så trött och deppig när man inte rör på sig. Jag har haft mycket med skolan under vintern vilket gjort att jag inte haft så mycket tid, men idag fick vi nytt schema och det är underbart skönt - 6 ämnen som avslutats och bara 3 som kommit till. Nu är klockan alldeles för mycket, ska ta mig en dusch, värma vetekudden och sova så gött. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0