Kamala beach

Hej pa er. Hoppas att ni hade en bra nyarsafton! Vi hade riktigt roligt i Patong, dock drojde det ett tag innan vi verkligen hittade vettiga manniskor. Vart vi an gick sa var det horor och lyckosokare, overallt! Det satt horor och vantade vid varje bar, ganska hemskt att se faktiskt, man kan inte riktigt tanka sig att det ar deras jobb. Vi stannade i alla fall i Patong i 2 natter och det rackte verkligen, vi trivdes verkligen inte dar, beachen var ingen hojdare den heller. Imorse tog vi taxi darifran och akte till Kamala, har trivs vi. Vi gick runt med backpackerryggsacken och detta var forsta gangen vi verkligen fick kampa for att hitta ett boende - det var forsta gangen vi markte av hogsasongen har i Thailand. Vi fragade pa massor av stallen men det var fullt overallt men till slut hittade vi ett hotell, dock var det valdigt dyrt men vi var tvungen att ta det. Men gud vad fint det ar alltsa! Beachen har ar fin. Trakigt nog har vi haft daligt vader i 3 dagar nu, eller daligt har det val inte varit men molnigt hela dagarna och det ar trakigt eftersom det ar pa tiden att skaffa sig en branna nu, vi har bara en vecka kvar..
Jag hade tankt att jag skulle lagga in nagra bilder fran de senaste dagarna men det fungerar inte pa den har datorn, gar till nagot annat internetcafe imorgon sa jag kan fixa det.
Forresten! Tror ni inte det ar lite typiskt? Som ni vet sa tappade jag ju bort min mobil har i Thai efter 3 dagar, och nu ar vi helt okontaktbara for Johans mobil har gatt sonder, det ar nagonting med skarmen. Sa nu kanner vi oss ganska handikappade faktiskt, vi har ju ingen vackarklocka nu heller eftersom mobilen brukar vacka oss, men det loser sig nog. Allt loser sig, som vi brukar saga! Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0