RIM

Idag har vi roat oss med rim i skolan, här har vi Malin som har skrivit fina rim till mig & Amanda:
"Den snurrigaste av oss alla, både hår och bralla. Kanske djupt där inne vår lille vän pernilla smart vara, men inte lätt att fram det taga. Jag dock inget ska säga när jag själv inte alltid klickar, men vi är många i världen som inte alltid vickar. Pernilla är en stjärna klar, det är bara att fråga gustafs far och du får ett tydligt svar."

"Amanda, dina rumpa har gud dig gyllat och din nya nosring tänker jag dig hylla! Jag må ha bojkottat nosringen din, men den passar och du är fin! Du och din nosring ofta sköjjar och du är ett stort fan av att röjja. Mor och far din kan du hälsa och din bror må du frälsa."

Och här fick Malin svar av Amanda, Amanda & mig
"Malin, du är en läcker brutta, på dina brö´n vi skulle vilja snutta. Du glider fram på spisen och är en mästare på isen. På din rumpa vill alla gumpa och i din säng finns ett helt gäng, av guds läckra gossar på vilka du gärna frossar. du är en godisråtta, men ingen medelmåtta. du älskar mintkrokant och är riktigt galant. skutskär luktar illa men dig vi ändå gilla, du är en riktig tia, så därför vill vi nu fria....

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA, vi är bara för roliga!

2010-01-26 @ 21:41:22
URL: http://saramalinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0